اخبار افغانستان ولایت سرپل / حمله طالبان به 8 شهرستان در شمال افغانستان/«لولاش» در ... / بلخ یکى از ولایت‌های مهم شمال افغانستان است.

اخبار افغانستان ولایت سرپل / حمله طالبان به 8 شهرستان در شمال افغانستان/«لولاش» در ... / بلخ یکى از ولایت‌های مهم شمال افغانستان است.. روز گذشته، نیرو های دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی دهدادی ولایت بلخ، تروریستان طالب را هدف قرار دادند. بلخ یکى از ولایت‌های مهم شمال افغانستان است. ۳۳ تروریست طالب به شمول مسوول عشر و زکات طالبان در بلخ کشته شدند. منابع محلی در ولایت قندوز می‌گویند که بازار ولسوالی علی‌آباد این ولایت به‌دست جنگ‌جویان گروه طالبان سقوط کرده است. پتریشیا دانزی، رییس عمومی اداره‌ی برنامه‌های انکشافی سویس می‌گوید که کشورش تا سال ۲۰۲۴ میلادی مبلغ ۱۰۴ میلیون فرانک سویسی به افغانستان کمک می‌کند.…

بلخ؛ مهد تاریخ و فرهنگ. Jun 11, 2021 · ارتش و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، به تازگی برای ردیابی اعضای کلیدی گروه طالبان در ولایت (استان) هلمند جایزه تعیین کردند.در اعلامیه ارتش افغانستان پتریشیا دانزی، رییس عمومی اداره‌ی برنامه‌های انکشافی سویس می‌گوید که کشورش تا سال ۲۰۲۴ میلادی مبلغ ۱۰۴ میلیون فرانک سویسی به افغانستان کمک می‌کند.… اگر چنین باشد، این عامل خارجی کی و کدام کشورها خواهد بود؟ پیشرفت های سریع طالبان در ولایات شمال که با سقوط پی در پی ولسوالی ها و محاصرۀ شهرها انجام یافت، یک امر اتفاقی و ناگهانی نبود. ۳۳ تروریست طالب به شمول مسوول عشر و زکات طالبان در بلخ کشته شدند.

مراسم گرامیداشت شهدای میرزاولنگ ولایت سرپل در قم +تصاویر ...
مراسم گرامیداشت شهدای میرزاولنگ ولایت سرپل در قم +تصاویر ... from af.shafaqna.com
روز گذشته، نیرو های دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی دهدادی ولایت بلخ، تروریستان طالب را هدف قرار دادند. Jun 11, 2021 · ارتش و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، به تازگی برای ردیابی اعضای کلیدی گروه طالبان در ولایت (استان) هلمند جایزه تعیین کردند.در اعلامیه ارتش افغانستان منابع محلی در ولایت قندوز می‌گویند که بازار ولسوالی علی‌آباد این ولایت به‌دست جنگ‌جویان گروه طالبان سقوط کرده است. بلخ؛ مهد تاریخ و فرهنگ. پتریشیا دانزی، رییس عمومی اداره‌ی برنامه‌های انکشافی سویس می‌گوید که کشورش تا سال ۲۰۲۴ میلادی مبلغ ۱۰۴ میلیون فرانک سویسی به افغانستان کمک می‌کند.… > > > ولایت بَغلان افغانستان کجاست و چه اهمیتی دارد؟ در این نوشتار با موقعیت جغرافیایی و اهمیت راهبردی ولایت بلخ آشنا می‌شویم. ۳۳ تروریست طالب به شمول مسوول عشر و زکات طالبان در بلخ کشته شدند. همزمان با ورود افغانستان به یک بحران دیگر، تلویزیون «افغانستان اینترنشنال» فعالیتش را آغاز می‌کند تا راوی روایت شهروندان افغان باشد.

Jun 11, 2021 · ارتش و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، به تازگی برای ردیابی اعضای کلیدی گروه طالبان در ولایت (استان) هلمند جایزه تعیین کردند.در اعلامیه ارتش افغانستان

روز گذشته، نیرو های دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی دهدادی ولایت بلخ، تروریستان طالب را هدف قرار دادند. بلخ یکى از ولایت‌های مهم شمال افغانستان است. اگر چنین باشد، این عامل خارجی کی و کدام کشورها خواهد بود؟ پیشرفت های سریع طالبان در ولایات شمال که با سقوط پی در پی ولسوالی ها و محاصرۀ شهرها انجام یافت، یک امر اتفاقی و ناگهانی نبود. > > > ولایت بَغلان افغانستان کجاست و چه اهمیتی دارد؟ در این نوشتار با موقعیت جغرافیایی و اهمیت راهبردی ولایت بلخ آشنا می‌شویم. همزمان با ورود افغانستان به یک بحران دیگر، تلویزیون «افغانستان اینترنشنال» فعالیتش را آغاز می‌کند تا راوی روایت شهروندان افغان باشد. ۳۳ تروریست طالب به شمول مسوول عشر و زکات طالبان در بلخ کشته شدند. پتریشیا دانزی، رییس عمومی اداره‌ی برنامه‌های انکشافی سویس می‌گوید که کشورش تا سال ۲۰۲۴ میلادی مبلغ ۱۰۴ میلیون فرانک سویسی به افغانستان کمک می‌کند.… بلخ؛ مهد تاریخ و فرهنگ. Jun 11, 2021 · ارتش و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، به تازگی برای ردیابی اعضای کلیدی گروه طالبان در ولایت (استان) هلمند جایزه تعیین کردند.در اعلامیه ارتش افغانستان منابع محلی در ولایت قندوز می‌گویند که بازار ولسوالی علی‌آباد این ولایت به‌دست جنگ‌جویان گروه طالبان سقوط کرده است.

اگر چنین باشد، این عامل خارجی کی و کدام کشورها خواهد بود؟ پیشرفت های سریع طالبان در ولایات شمال که با سقوط پی در پی ولسوالی ها و محاصرۀ شهرها انجام یافت، یک امر اتفاقی و ناگهانی نبود. منابع محلی در ولایت قندوز می‌گویند که بازار ولسوالی علی‌آباد این ولایت به‌دست جنگ‌جویان گروه طالبان سقوط کرده است. روز گذشته، نیرو های دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی دهدادی ولایت بلخ، تروریستان طالب را هدف قرار دادند. بلخ یکى از ولایت‌های مهم شمال افغانستان است. بلخ؛ مهد تاریخ و فرهنگ.

مراسم گرامیداشت شهدای میرزاولنگ ولایت سرپل در قم +تصاویر ...
مراسم گرامیداشت شهدای میرزاولنگ ولایت سرپل در قم +تصاویر ... from af.shafaqna.com
بلخ؛ مهد تاریخ و فرهنگ. Jun 11, 2021 · ارتش و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، به تازگی برای ردیابی اعضای کلیدی گروه طالبان در ولایت (استان) هلمند جایزه تعیین کردند.در اعلامیه ارتش افغانستان ۳۳ تروریست طالب به شمول مسوول عشر و زکات طالبان در بلخ کشته شدند. بلخ یکى از ولایت‌های مهم شمال افغانستان است. منابع محلی در ولایت قندوز می‌گویند که بازار ولسوالی علی‌آباد این ولایت به‌دست جنگ‌جویان گروه طالبان سقوط کرده است. > > > ولایت بَغلان افغانستان کجاست و چه اهمیتی دارد؟ در این نوشتار با موقعیت جغرافیایی و اهمیت راهبردی ولایت بلخ آشنا می‌شویم. روز گذشته، نیرو های دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی دهدادی ولایت بلخ، تروریستان طالب را هدف قرار دادند. همزمان با ورود افغانستان به یک بحران دیگر، تلویزیون «افغانستان اینترنشنال» فعالیتش را آغاز می‌کند تا راوی روایت شهروندان افغان باشد.

اگر چنین باشد، این عامل خارجی کی و کدام کشورها خواهد بود؟ پیشرفت های سریع طالبان در ولایات شمال که با سقوط پی در پی ولسوالی ها و محاصرۀ شهرها انجام یافت، یک امر اتفاقی و ناگهانی نبود.

بلخ یکى از ولایت‌های مهم شمال افغانستان است. اگر چنین باشد، این عامل خارجی کی و کدام کشورها خواهد بود؟ پیشرفت های سریع طالبان در ولایات شمال که با سقوط پی در پی ولسوالی ها و محاصرۀ شهرها انجام یافت، یک امر اتفاقی و ناگهانی نبود. منابع محلی در ولایت قندوز می‌گویند که بازار ولسوالی علی‌آباد این ولایت به‌دست جنگ‌جویان گروه طالبان سقوط کرده است. ۳۳ تروریست طالب به شمول مسوول عشر و زکات طالبان در بلخ کشته شدند. پتریشیا دانزی، رییس عمومی اداره‌ی برنامه‌های انکشافی سویس می‌گوید که کشورش تا سال ۲۰۲۴ میلادی مبلغ ۱۰۴ میلیون فرانک سویسی به افغانستان کمک می‌کند.… > > > ولایت بَغلان افغانستان کجاست و چه اهمیتی دارد؟ در این نوشتار با موقعیت جغرافیایی و اهمیت راهبردی ولایت بلخ آشنا می‌شویم. همزمان با ورود افغانستان به یک بحران دیگر، تلویزیون «افغانستان اینترنشنال» فعالیتش را آغاز می‌کند تا راوی روایت شهروندان افغان باشد. بلخ؛ مهد تاریخ و فرهنگ. روز گذشته، نیرو های دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی دهدادی ولایت بلخ، تروریستان طالب را هدف قرار دادند. Jun 11, 2021 · ارتش و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، به تازگی برای ردیابی اعضای کلیدی گروه طالبان در ولایت (استان) هلمند جایزه تعیین کردند.در اعلامیه ارتش افغانستان

Jun 11, 2021 · ارتش و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، به تازگی برای ردیابی اعضای کلیدی گروه طالبان در ولایت (استان) هلمند جایزه تعیین کردند.در اعلامیه ارتش افغانستان بلخ یکى از ولایت‌های مهم شمال افغانستان است. > > > ولایت بَغلان افغانستان کجاست و چه اهمیتی دارد؟ در این نوشتار با موقعیت جغرافیایی و اهمیت راهبردی ولایت بلخ آشنا می‌شویم. روز گذشته، نیرو های دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی دهدادی ولایت بلخ، تروریستان طالب را هدف قرار دادند. پتریشیا دانزی، رییس عمومی اداره‌ی برنامه‌های انکشافی سویس می‌گوید که کشورش تا سال ۲۰۲۴ میلادی مبلغ ۱۰۴ میلیون فرانک سویسی به افغانستان کمک می‌کند.…

۱۸۰۳۲۳ جریب زمین دولتی در ولایت سرپل ثبت گردید | MUDL
۱۸۰۳۲۳ جریب زمین دولتی در ولایت سرپل ثبت گردید | MUDL from w.mudl.gov.af
بلخ؛ مهد تاریخ و فرهنگ. ۳۳ تروریست طالب به شمول مسوول عشر و زکات طالبان در بلخ کشته شدند. پتریشیا دانزی، رییس عمومی اداره‌ی برنامه‌های انکشافی سویس می‌گوید که کشورش تا سال ۲۰۲۴ میلادی مبلغ ۱۰۴ میلیون فرانک سویسی به افغانستان کمک می‌کند.… بلخ یکى از ولایت‌های مهم شمال افغانستان است. منابع محلی در ولایت قندوز می‌گویند که بازار ولسوالی علی‌آباد این ولایت به‌دست جنگ‌جویان گروه طالبان سقوط کرده است. همزمان با ورود افغانستان به یک بحران دیگر، تلویزیون «افغانستان اینترنشنال» فعالیتش را آغاز می‌کند تا راوی روایت شهروندان افغان باشد. روز گذشته، نیرو های دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی دهدادی ولایت بلخ، تروریستان طالب را هدف قرار دادند. اگر چنین باشد، این عامل خارجی کی و کدام کشورها خواهد بود؟ پیشرفت های سریع طالبان در ولایات شمال که با سقوط پی در پی ولسوالی ها و محاصرۀ شهرها انجام یافت، یک امر اتفاقی و ناگهانی نبود.

روز گذشته، نیرو های دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی دهدادی ولایت بلخ، تروریستان طالب را هدف قرار دادند.

> > > ولایت بَغلان افغانستان کجاست و چه اهمیتی دارد؟ در این نوشتار با موقعیت جغرافیایی و اهمیت راهبردی ولایت بلخ آشنا می‌شویم. بلخ؛ مهد تاریخ و فرهنگ. ۳۳ تروریست طالب به شمول مسوول عشر و زکات طالبان در بلخ کشته شدند. منابع محلی در ولایت قندوز می‌گویند که بازار ولسوالی علی‌آباد این ولایت به‌دست جنگ‌جویان گروه طالبان سقوط کرده است. اگر چنین باشد، این عامل خارجی کی و کدام کشورها خواهد بود؟ پیشرفت های سریع طالبان در ولایات شمال که با سقوط پی در پی ولسوالی ها و محاصرۀ شهرها انجام یافت، یک امر اتفاقی و ناگهانی نبود. Jun 11, 2021 · ارتش و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، به تازگی برای ردیابی اعضای کلیدی گروه طالبان در ولایت (استان) هلمند جایزه تعیین کردند.در اعلامیه ارتش افغانستان بلخ یکى از ولایت‌های مهم شمال افغانستان است. همزمان با ورود افغانستان به یک بحران دیگر، تلویزیون «افغانستان اینترنشنال» فعالیتش را آغاز می‌کند تا راوی روایت شهروندان افغان باشد. روز گذشته، نیرو های دفاعی و امنیتی با حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی دهدادی ولایت بلخ، تروریستان طالب را هدف قرار دادند. پتریشیا دانزی، رییس عمومی اداره‌ی برنامه‌های انکشافی سویس می‌گوید که کشورش تا سال ۲۰۲۴ میلادی مبلغ ۱۰۴ میلیون فرانک سویسی به افغانستان کمک می‌کند.…

> > > ولایت بَغلان افغانستان کجاست و چه اهمیتی دارد؟ در این نوشتار با موقعیت جغرافیایی و اهمیت راهبردی ولایت بلخ آشنا می‌شویم اخبار افغانستان. پتریشیا دانزی، رییس عمومی اداره‌ی برنامه‌های انکشافی سویس می‌گوید که کشورش تا سال ۲۰۲۴ میلادی مبلغ ۱۰۴ میلیون فرانک سویسی به افغانستان کمک می‌کند.…

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code